• Ελληνικά
  • English
  • Русский

Απολαμβάνοντας τους μεάνδρους του Νέστου, με canoe.

Athina Ioannidou
Αξιοθέατα, Δραστηριότητες, Μοναδικές Διαδρομές
Your rating: None

Γνωρίζετε ότι ο Νέστος είναι ένα απο τα τελευταία καταφύγια άγριας ζωής στην Ευρώπη; Αυτός ο πλούσιος σε χλωρίδα και πανίδα βιότοπος είναι ένα απο τα μεγαλύτερα ποτάμια της Ελλάδας και υπόσχεται να μας ταξιδέψει στην υπέροχη φύση του. Μπορούσαμε να το απολαύσουμε και με το τρένο, το οποίο περνάει ακριβώς δίπλα απο τον ποταμό αλλά και να το διασχίσουμε με Canoe.

Πήραμε λοιπόν τηλέφωνο τον Ηλία, υπεύθυνο της Riverland και κλείσαμε ραντεβού την επόμενη μέρα στις 10.30. Είχαμε χαζέψει φωτογραφίες από τη διαδρομή και ήμασταν ενθουσιασμένοι για την επόμενη μέρα.

Παπούτσια, αλλαξιά εσώρουχα, γυαλιά ηλίου και φωτογραφική ήταν ο εξοπλισμός που πήραμε μαζί μας. Ο Ηλίας και τα παιδιά της Riverland μας έδωσαν όλα τα υπόλοιπα. Ξεκινήσαμε λοιπόν σαν βατραχάνθρωποι και κατεβήκαμε στο σταθμό του τρένου της Σταυρούπολης. Ναι θα πηγαίναμε με το τρένο στον επόμενο σταθμό, όπου δεν πάει δρόμος, ούτε μονοπάτι.

Κατεβήκαμε λοιπόν στα Λιβερά, ενώ ήδη είχαμε πάρει μια εικόνα για το τι θα βιώσουμε κατα τη διάρκεια της διαδρομής. Εκεί ήταν η βάση των Canoe. Βάλαμε τα πράγματα μας στα ειδικά βαρελάκια, πήραμε τα κουπιά μας και μπήκαμε επιτέλους στα Canoe. Είμαστε έτοιμοι!

Τα λόγια είναι περιττά για το τι ακολούθησε, καλύτερα να μιλήσουν οι εικόνες, που είναι και 1.000 λέξεις η καθεμία και να αρκεστούμε στο ότι απο κουπί δεν ξέραμε, κάναμε γύρω γύρω όλοι πάνω από 5 φορές, αλλά ο Ηλίας μας έδινε κουράγιο.

Τα νερά του ποταμού είναι τα πλέον κατάλληλα για όλες τις ηλικίες γιατί είναι πολύ ήρεμα και η διαδρομή αργή και απολαυστική. Έχεις χρόνο να παρατηρήσεις τα νερά, τα βουνά, τα πεσμένα στο νερό δέντρα, τα πουλιά που σου υποδεικνύει ο Ηλίας. Είχαμε στην παρέα μας και έναν ερωδιό, ο οποίος πήγαινε απο κλαδί σε κλαδί και περίμενε περήφανα να τον πλησιάσουμε και να τον βγάλουμε φωτογραφία.

Στα μισά της διαδρομής, δηλαδή μετά από μια ώρα, σταματήσαμε για διάλειμμα στη λεγόμενη ¨παραλία» του Νέστου. Εκεί ο οδηγός μας Ηλίας, έβγαλε τραπεζάκι, καφέ, τσάι, κουλουράκια, σάντουιτς και φρούτα και ξαπλώσαμε στην άμμο τρώγοντας το φαγητό μας, αλλά και το γύρω τοπίο με τα μάτια μας. Απόλυτη ηρεμία. Απόλυτη φύση.

Το ποτάμι μας οδήγησε εκεί που ήθελε και μας μίλησε σιωπηρά για τον εαυτό του, τις χάρες του και τα ελαττώματα του. Ο Ηλίας μας είπε οτι το καλοκαίρι κάνουν και μπάνιο, γι αυτό και κλείσαμε ραντεβού για Μάιο, να δούμε το ποτάμι και τη φύση του με άλλα χρώματα, άλλη θερμοκρασία και άλλα μάτια.

Συνολικός χρόνος: 2 ώρες.

SHARE IT:

About the Author

Athina Ioannidou

“Δεν έχω πάει παντού, αλλά είναι στην λίστα μου.” –  είναι το βασικό μου Μότο, κλεμμένο απο την Susan Sontag.Ιδανικό ταξίδι για μένα δεν υπάρχει, όλα τα ταξίδια είναι ιδανικά από μόνα τους. Το ταξίδι γενικά μέσα στο μυαλό μου είναι ένα ιδανικό. Είναι για μένα ο σκοπός, είτε είναι με το νου, είτε μέσα από εικόνες, είτε από εμπειρίες άλλων, από ντοκιμαντέρ, είτε γίνεται μέσα από βιβλία. Όποιο μεταφορικό μέσο και να πάρω το ταξίδι είναι αυτό που μου δίνει την δυνατότητα να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο. Αυτή η εμπειρία με βοηθάει να αναγνωρίζω το δικό μου σημείο σε αυτό το κόσμο.

Μπες στη παρέα μας για να λαμβάνεις ταξιδιωτικές εμπειρίες, διαγωνισμούς και προσφορές ξενοδοχείων στο mail σου.