• Ελληνικά

JIMAKOS
Райские пляжи, Неповторимые туристические маршруты
Your rating: None

Πρωινό ξύπνημα παρασκευής, ένα καλό γεύμα για πρωινό, μια τελευταία μάτια στο internet για τον καιρό και κατεύθυνση προς της αγορά της Καβάλας για της τελευταίες αγορές τροφίμων και άλλων προμηθειών (πάγος).

Τώρα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε!

Πλώρη για Καλλιράχη Θάσου

Ξεκινήσαμε λοιπόν ενθουσιασμένοι, με το σκάφος ΩΚΕΑΝΟΣ της εταιρίας www.aegeasyachting.gr γύρω στις 10.00, με την αίσθηση του Ροβινσώνα Κρούσου και μια ακατάπαυστη επιθυμία να βουτάμε στην θάλασσα ανα πέντε λεπτά. Πολύς φρέσκος αέρας για τα πανιά μας και συντροφιά μας τα πανέμορφα δελφίνια, που ποτέ δεν μας ξεχνάνε. Το αεράκι τελικά το ρίξαμε για τα καλά στα πανιά και περάσαμε την Καλλιράχη οδεύοντας προς την γραφική Σκάλα Μαριων, τα Λιμενάρια και τέλος το Πευκάρι.

Άραγμα στο Πευκάρι

Στο Πευκάρι αράξαμε τα κορμιά μας και ετοιμαστήκαμε για βουτιές και κολύμπι στον κόλπο. Μετά από πολύωρο πλατσούρισμα επιδοθήκαμε στην μαγειρική. Πεινούσαμε πολύ! Φάγαμε, φάγαμε, φάγαμε, ώσπου δεν μπορούσαμε άλλο και ξαπλώσαμε κάτω από στην σκιά της τέντας με μια απαλή μουσική και την υπέροχη θέα να μας χαλαρώνει.

Καταλήγοντας στις Αλυκές

Στις 18.00 σιγά σιγά βάλαμε πορεία για το λιμάνι των Λιμεναρίων και μετά περάσαμε με παραλιακή πλεύση απο το Ποτό και την Μονή Αρχαγγέλου όπου την πετύχαμε με ηλιοβασίλεμα και τέλος φτάσαμε στις Αλυκές, όπου περάσαμε ένα ωραίο βράδυ με την ανεπαίσθητη κίνηση της θάλασσας να μας νανουρίζει.

Ξύπνημα Σαββάτου

Το ξύπνημα του Σαββάτου μας βρήκε με φρέσκο άνεμο όπου μας βοήθησε να κατευθυνθούμε πιο εύκολα προς την Ανατολική μεριά της Θάσου και συγκεκριμένα προς το προορισμό μας την Νησίδα Κυνηρα και περνώντας παραλιακά από το Ακρ. Μπάμπουρα, την Μακρύαμμο θεολόγου, φτάνοντας στον προορισμό μας 11.00.

Ρίξαμε Άγκυρα στην Δυτική μεριά του μικρού νησιού και ετοιμαστήκαμε για μπάνιο και στην συνεχεία για ηλιοθεραπεία με τον όμορφο αλλά ειλικρινά εκκωφαντικό ήχο των τζιτζικιών. Τζι τζι τζι.

Η Εξωτική Σαλιάρα

Η ώρα δυστυχώς περνούσε και στο πρόγραμμα συμπεριελαμβάνονταν και η ωραία παραλία της Σαλιάρας, γιαυτό και ξεκινήσαμε να πλέουμε προς τα κει. Αγκυροβολήσαμε και ετοιμαστήκαμε για ακόμα ένα υπέροχο μπάνιο στην γαλάζια παραλία κάτω από την δυνατή μουσική του beach bar.

Βραδυνή Έξοδος στο Λιμένα

Μετά απο μιάμιση μέρα στο ιστιοφόρο, μας ήρθε η επιθυμία να πιάσουμε λιμάνι βρε αδερφέ και να πατήσουμε το πόδι μας στα ταβερνάκια και τα μπαράκια του Λιμένα. Ο Λιμένας πάντα έχει κόσμο και περατζάδα.

Η επιστροφή

Το πρωί ξυπνήσαμε 08.00 πήγαμε κατεβήκαμε απο το σκάφος και αναζητήσαμε το πρωινό μας στους φούρνους του Λιμένα. Η ώρα για επιστροφή είχε σημάνει και μεις ετοιμαστήκαμε σιγά σιγά να αριβάρουμε προς την Καβάλα και συγκεκριμένα προς το Παλήο στο beach bar Ναυαγός όπου φτάσαμε στις 12.00 για το τελευταίο μπάνιο μας. Μερικές ώρες μετά ρίχναμε άγκυρα στο λιμάνι της Καβάλας.

SHARE IT:

About the Author

JIMAKOS

Dimitris loves the sea, so he will take you to all those places that the road can't take you. He is an open sea sailer and a skipper, so you can definitely book him to sail you to all these special places he is revealing to you. To book check: http://www.aegeasyachting.gr/